informatie

Stichting Rijwielpaden Haaksbergen (SRH)

Bestuurssamenstelling
Voorzitter  F. van Duist
Secretaris  J.H.M. Put
Penningmeester H.W.B. Hoytink

Risn en/of fiscaal nummer
8057.24.849

>> Inschrijving Kamer van Koophandel

Beleidsplan
Aanleg en onderhoud van recreatieve fietspaden in de gemeente Haaksbergen.

Doelstelling
Ontsluiting van een 4-tal natuurgebieden door de aanleg van fietspaden en het maken van onderlinge verbindingen hier tussen.

Activiteiten
Van 1 april t/m 31 oktober werken 6 vrijwilligers 2 dagdelen per week aan het opschonen van fietspaden en de naastliggende bermen.
Van 1 november t/m 31 maart wordt er door 2 vrijwilligers 1 dagdeel per week zwerfvuil ingezameld; zogenaamde flesjes rapers. De secretaris maakt een jaarverslag.

Participatie
Het bestuur legt twee keer per jaar verantwoording af aan de afdeling Beheer en Onderhoud van de Gemeente Haaksbergen.

Beloning
De vrijwilligers (uitgezonderd bestuursleden) ontvangen een vergoeding van 20 euro per gewerkt dagdeel (= 4 uur).

Financiën
De penningmeester maakt de jaarrekening op; deze wordt door twee, door het bestuur aan te wijzen personen gecontroleerd. De jaarrekening wordt aan de afdeling Welzijn van de Gemeente Haaksbergen aangeboden.

Inkomsten
Gemeente Haaksbergen:
• vergoedingen materiaal tbv fietspaden
• transportkosten
• subsidie